reklama

Kradnutie poklopov na Luníku IX

Pondelok večer čas 21:00 som sa vybral  na prechádzku s kamarátom po Luníku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Zastavili sme sa pri základnej škole a tam sme debatovali. Okolo 22.00 hod sme uvideli opitého muža s manželkou s malým psíkom. Zrazu opitý muž začal vyberať poklop z kanálu, keď ho vybral začal kotúľať, viackrát sa mu stalo, že mu spadol. Manželka ho ťahala domov, že nech to nechá tak. S kamarátom sme poklop vrátili na miesto .Jemu to nedalo pokoj, tak si zavolal na pomoc feťakov, ti mu pomohli. Mne to nedalo, chcel som im niečo povedať a kamarát ma zastavil, že nerob nič, lebo ti môže niečo urobiť. Ta potom som sa rozhodol, že zavolám políciu. Zavolal som políciu, prišli asi za 30 sekúnd, dovtedy sa im poklop skotúľal z kopca. Prišli tri policajne vozidla a začali hliadkovať, ale zlodeji už ušli a poklop nenašli. Na druhy deň po príchode zo školy mi sused mi povedal, že spadol 17- ročný chlapec do kanála, lebo tam nebol poklop. Ja som povedal, že viem o tom, že ta poklop
 nebol lebo ho jeden večer ukradol. Nato som mu povedal, aby skúsili hľadať poklop, či nie je hodený v krikoch. Napokon ho našiel a vrátil ho. Dúfam, že už sa ten muž poučil a už druhýkrát poklop kradnúť nebude.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Obrázok blogu
René Harakály

René Harakály

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa René Harakály som hrdý že som Róm. Zoznam autorových rubrík:  Foto LuníkSúkromnéLuník IXNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu