reklama

Luník IX aj inak

Ako vieme o Luníku IX sa v média sa nikdy, nedočkáme niečo pozitívne o Luníku. Tak som sa rozhodol že vám nejakým spôsobom ukážem niečo, aj pozitívne o živote Rómov na Luníku .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Luník IX
Luník IX (zdroj: Marián Vašš)
Výhľad na Lunik
Výhľad na Lunik 
Luníkovské svetlo
Luníkovské svetlo 
Okrúhli luník
Okrúhli luník 
Nástup do 1.ročníka
Nástup do 1.ročníka 
Školá volá
Školá volá 
Luníkovská Rómska hľiadka
Luníkovská Rómska hľiadka 
Posilka na Luníku
Posilka na Luníku 
Dúfam že aspoň som vám   troška zmenil názor na Luník IX   S pozdravom René Harakály
Dúfam že aspoň som vám troška zmenil názor na Luník IX S pozdravom René Harakály  
René Harakály

René Harakály

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa René Harakály som hrdý že som Róm. Zoznam autorových rubrík:  Foto LuníkSúkromnéLuník IXNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu